Tags

, , , , , , , ,

I dag har jeg haft den mest vidunderlige dag. Jeg har været på ø-hop en times tid væk fra Seoul. Det var simpelthen fantastisk at komme lidt væk fra storbyens stress og jag, og vi nød virkelig hinandens selskab, Lisanne, Emilie og jeg. Der var ingen andre mennesker end os på stranden, og solen strålede fra en skyfri himmel.

Billede

Pga. tidevandet skulle vi vente tre kvarter inden vi kunne sejle over til den mindste ø, som vi tilbragte dagen på. Der var rigtig mange der gik rundt på havbunden og samlede muslinger til aftensmaden. Her sidder to søde gamle koreanske kvinder og renser muslinger på havbunden.

Billede

Kat, Em & Lis : )

Billede

På vej ud til stranden. Der er ufattelig smuk natur i Korea.

Billede

Det obligatoriske hoppe-foto på stranden : )

Billede

Sol fra en skyfri himmel : )

Billede

En tur på McDonalds indgår selvfølgelig i den perfekte dag.

I morgen aften går turen til Jeju Island, som er en ø syd for Korea. Det skulle være Koreas Hawaii, og jeg glæder mig som et lille barn til at vi skal besøge Jeju. Jeg poster selvfølgelig om turen når vi kommer hjem på søndag.

:: Katty