So now I’ve had my room checked and I am ready for Philippines! Last Sogang party tonight! It’s gonna be legendary!

Så har jeg fået tjekket og godkendt mit værelse, modtaget mit depositum, afleveret min computer til en kammerat der skal passe på den mens jeg er på Filippinerne og nu mangler jeg kun at gøre mig klar til den sidste Sogang fest – det bliver helt sikkert en god aften. Det bliver nok småt med opdateringer indtil jeg har dansk jord under fødderne igen den 21/12. Jeg vil forsøge at skrive en enkelt gang fra Filippinerne, men der er ingen garanti for internet!

20121214-144717.jpg

Håber I har nydt at følge mine oplevelser i Seoul. Jeg har haft de mest fantastiske 4 måneder, men er ved at glæde mig til et land hvor prutte, bøvse og spytte er noget man ikke gør, og hvor der bliver serveret andet end ris og nuggets til morgenmad : )

:: Kat