Tags

,

I dag har jeg nydt min fridag. Jeg har besøgt Namdaenum Market, som er det største og ældste marked i Seoul. Fik købt en cool taske for en halvtreller. Derefter besøgte vi en park hvorfra vi gik hen til Hanok Village, som er en traditionel koreansk landsby. Turen hen til landsbyen var helt fantastisk. Det mindede mig rigtig meget om Central Park i New York, hvor man har den der følelse af at man ikke er i en storby, selvom man i virkeligheden er i én af de største byer i verden. Fantastisk.

Billede

En kvinde sælger riskager

Billede

Charlotte og jeg med vores ens, nyindkøbte taskerBillede

Matty, Charlotte og jeg ved et udsigtspunkt i parken

Billede

Seoul City

Billede

Laver fis og ballade i Hanok Village

I aften er der rigtig mange der skal i byen, men jeg har valgt at tage en alkoholfri weekend, fordi jeg stort set har drukket hver dag siden jeg kom herned. Dermed er jeg frisk til sightseeing i morgen og hiking på søndag : )

:: Katrine