Først må jeg hellere lige fortælle, at jeg ikke blev blæst væk af tyfonen. Det var ikke ligeså galt i Seoul som mange andre steder i Korea. Vores universitet var dog en af de eneste skoler der ikke var lukket. Sikkert fordi de er så strikse.

I dag har jeg haft min første time om Service Systems. Rigtigt spændende fag, men vi er kun 4(!) i klassen. Det er helt andre forhold her må man sige. Det er lige før de underviser 1 til 1.

Efter undervisning var vi 4 piger som gik ind mod byen for at shoppe og få en toast (vi havde hørt det skulle være godt). Den ene pige, Carolyn er fra USA, men hendes forældre er koreanske, hvorfor hun taler koreansk. Det er en ret stor hjælp i mange situationer. Så hende er vi glade for at have med : )

Jeg poster lige lidt billeder:

Billede

Toast Lady

Billede

Lisanne, Mig, Carolyn & Emilie

Billede

Carolyn far sin toast.

Billede

 

De sælger hunde på højde med at sælge tøj. De står i et udstillingsvindue og koster det rene ingenting. Det er virkelig sørgeligt at se på.

Billede

Garfield & jeg

Billede

Streetview

Billede

Emilie med en koreansk snack – Gool dduk. Dduk betyder riskage, og kan fåes i mange varianter. Bemærk i øvrigt posen med “Frisbee”, det er navnet på apple-forretningerne i Korea.

Billede

Garfield & pigerne : )

I øvrigt kan jeg fortælle jer, at Seoul er en af verdens sikreste byer at befinde sig i. Jeg føler mig også tryg og tilpas her. Der kommer snart et indlæg med billeder fra campus.  

:: Katrine